Olen todella onnellinen siitä, että olen päässyt tekemään kiinnostavien brändien ja mukavien ihmisten kanssa töitä. Yksi viime aikojen mukaan tempaisseista projekteista on ollut tänään myyntiin tullut Antti Tapani -mallisto, jonka somen strategisesta suunnittelusta ja sisällöntuotannosta hyppäsin vastaamaan pari kuukautta sitten. Koska olen pääsääntöisesti enemmän kiinnostunut ilmiöistä ja asioista kuin ihmisistä, on myönnettävä, että malliston suunnitellut Antti Tuisku tuli oikeastaan tutuksi vasta tämän projektin kautta. Siis tokihan tiesin artistin, mutta en paljon sen enempää. Nyt on todettava, että mikä mukavuuden aura Antilla onkaan! Ja miten pidänkään mukavista ihmisistä. On ollut ilo työskennellä monen superammattilaisen kanssa projektin aikana ja saada nyt vihdoin päivänvaloon kokonaisuus, jota on alettu työstämään jo kauan ennen omaa mukaan tuloa.
Ja ihan kuin ei hyvässä tiimissä ja kiinnostavassa työroolissa olisi vielä tarpeeksi, niin mites nämä tuotteet? En toki ole vapaa-ajan sporttivaatteiden ensisijainen käyttäjä, mutta nautin malliston visuaalisuudesta ja myös tarinasta. Great was never normal -slogan resonoi vahvasti itselle, kuten instagramissa jo mainitsinkin.
Jo luonnoskuvissa ihastuin pinkkiin uikkariin ja olin iloinen kun se livenä näytti just siltä, mitä toivoin. Monet kokouikkarit eivät istu itselle pitkän selkäni takia, vaan asettuvat jotenkin vähän kummasti ja joko jäävät uupumaan napakkuudessa tai kiristävät pituussuunnassa. Mutta toisin oli tämän kanssa, istuvuus on täydellinen. Veikkaan, että tästä tulee eka uikkarini, jota tulen käyttämään paljon!
Muita lemppareita on malliston sadetakki ja -viitta, mutta myös collegepaidat päätyvät ihan varmasti ainakin kotikäyttöön. Jos tyyliin istuu, kannattaa tsekata myös lenkkarit t-paidat.
Antti Tapani -mallistolle on 19.4. asti ilmaiset toimituskulut Prisman verkkokaupasta, mutta kantsii melkein odotella huomiseen jos aikoo tilata, valikoima nimittäin päivittyy vielä. Uikkari joka tapauksessa löytyy täältä ja kuvan unisex-sadetakki täältä. Pidän muuten myös siitä, että mallistosta suurin osa on unisex-tuotteita. Mielestäni ihan tarpeetta jaotellaan monia vaatteita miesten tai vaatteiksi.
Bonarina vielä kännykkäkuva helmikuulta, jolloin vietettiin malliston lanseerausta. Tuntuupa kaukaiselta ajalta näin vallitsevassa maailmantilanteessa, mutta mikä kiva aamupäivä tuo olikaan!